Děláme, co nás baví. Bavilo by to i vás?
Na platformě ASP.NET Core, s využitím databáze SQL a technologií TypeScript, ReactJS, SignalR vyvíjíme moderní platformu pro kontaktní centra a zákaznické interakce. Kreativita a schopnosti našich konzultantů a programátorů jsou to nejcennější, co ve společnosti máme. Jsou experty v daných specializacích, jelikož pro naše partnery v celé řadě zemí a pro jejich náročné zákazníky řeší ty nejkomplikovanější projekty a zadání, které v oblasti zákaznických interakcí prostřednictvím rozmanitých komunikačních médií vznikají (telefonie, e-mail, webchat, web, sociální sítě, fyzické přepážky a back-office). Své zkušenosti získali od svých kolegů či samostudiem z dostupné technické dokumentace, která je primárně k dispozici v angličtině.
Konzultanti komunikují přímo s partnery nebo jejich zákazníky, provádějí analýzy a implementace kontaktních center. Konzultanti pracují na úkolech samostatně nebo v malém týmu se 3 kolegy. Rozsah úkolu se pohybuje od týdne do několika měsíců. Pokud řeší komplexní problematiku, mají vždy možnost konzultací s našimi guru na komunikační protokoly, hardware a infrastrukturu.
Pro další období rozhodně máme svoji vizi a spoustu plánů, jak v rámci rozvoje aktivit spojených s naší softwarovou platformou pro kontaktní centra, tak návazných aplikací a modulů.
Jsme příznivci svobodné podnikové kultury. Kreativita a nadšení našich kolegů je to nejcennější, co ve společnosti máme. Více se o nás dozvíte na CoCuMě: http://www.cocuma.cz/company/atlantis/
• implemeentace kontaktních center s využitím technologií Microsoft (MS SQL, IIS, .NET Core)
• vytváření SQL dotazů a reportů
• pravidelný kontakt se zákazníky a řešení jejich technických požadavků
• úzká komunikace s interními analytiky a vývojáři
• prostředník mezi zákazníkem a vývojovým týmem
• v případě vašeho zájmu vedení kurzů a školení
• analytické schopnosti, technické myšlení
• zkušenosti s vytvářením uživatelské dokumentace
• základní znalost databázových systémů a jazyka SQL
• schopnost samostatné práce
• schopnost aktivní komunikace s českými klienty
• VŠ/SŠ vzdělání technického směru
• zkušenosti z oboru IP telefonie a UC jsou výhodou
• zkušenosti s řízením projektů jsou výhodou
• vysoké pracovní nasazení, zodpovědný přístup
• vhodné prostředí pro realizaci vašich nápadů a cílů, úzká komunikace a spolupráce s managementem společnosti
• individuální zaměstnanecké výhody dle vašich preferencí
• nepřetržité vzdělávání a profesní růst
• zajímavou a pestrou práci v mladém kolektivu u stabilní společnosti
• možnost zcela individuální pracovní doby s možností přerušení práce na dobu v i řádu měsíců
• možnost práce i na částečný pracovní úvazek
• možnost účasti na zahraničních konferencích
• osobní zainteresování na realizovaných projektech
• solidní platové ohodnocení
• práci s moderními technologiemi a zajímavé projekty
• 5 týdnů dovolené
• multisport karty
• volitelně penzijní pojištění
Praha-Hostivař
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Na dobu neurčitou
Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty, dog-friendly office, Účast na zahraničních konferencích, vyhrazený čas na inovace
Vysokoškolské / univerzitní
Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)
atlantis telecom spol. s r.o.
Praxe a stáže. Pozice je vhodná pro absolventy.
Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy s bezbariérovým přístupem. Vhodné pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.